سیستم رای گیری الکترونیک با اثر انگشت

در برخی از مجامع رأی گیری، احراز هویت افراد قبل از آنکه مجاز به رأی دادن شوند از اهمیت بالایی برخودار است. استفاده از مشخصه های بیومتریک افراد که قابلیت جعل یا تغییر ندارد، راه حل مناسبی برای اینگونه کاربردها می باشد.
سیستم رأی گیری هوشمند طراحی شده توسط شرکت مهندسی طلوع بدین ترتیب کار می کند که رئیس جلسه، آغاز رأی گیری را توسط نرم افزار، اعلام می کند. سپس نرم افزار نصب شده روی دستگاه های حضار فعال شده، با نمایش موضوع رأی گیری، منتظر ثبت اثرانگشت فرد می ماند. فرد در اینجا باید با استفاده از سنسور اثر انگشت متصل به دستگاه خود، اثرانگشت خود را ارائه نماید تا بتواند در رأی گیری شرکت کند.
تنها پس از احراز هویت فرد با اثرانگشتی که قبلاً در سیستم ثبت شده است، فرد قادر خواهد بود که در رأی- گیری شرکت نماید. پس از پایان رأی گیری نتایج روی کامپیوتر تک تک حضار نمایش داده می شود.

هم اکنون سازمان های زیر برای رای گیری خود، از این راه حل که توسط شرکت مهندسی طلوع توسعه یافته، استفاده می کنند:

  • مجلس شورای اسلامی
  • دیوان عدالت اداری
  • شورای اسلامی شهر اصفهان
  • شورای اسلامی شهر تهران

سیستم رأی گیری با استفاده از صفحه کلید

سیستم رأی گیری یک راهکار ساده و کارآمد برای برگزاری و هدایت جلسات رأی گیری است. با استفاده از این سیستم می توان به راحتی و بدون نیاز به کار دستی، نظرات حاضرین در هر جلسه را جویا و آمارها و نمودارهای لازم را در لحظه تولید کرد. این سیستم در واقع تعدادی صفحه کلید بسیار کوچک و سبک در سایز یک عابر بانک و با وزنی به همان سبکی است. با استفاده از این سیستم ها و با استفاده از تکنولوژی RFID می توان در هر رأی گیری نظرات افراد را ثبت نموده و آمار گرفت. این سیستم رأی گیری قابلیت هدایت و پشتیبانی از انواع جلسات رأی گیری از 5 تا 5000 نفر و بیشتر را دارا است. صفحه کلید های مورد استفاده در این سیستم در انواع مختلف و با قابلیت های متفاوت برای انجام رأی- گیری ها در دسترس هستند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت مهندسی طلوع تماس بگیرید.