سیستم های نظارت تصویری

به تناسب ورود در حوزه سیستم های امنیتی، شرکت مهندسی طلوع از سال 1390 وارد حوزه نظارت تصویری و دوربین های مدار بسته نیز گردیده است که حاصل آن، تجهیز بسیاری از مراکز دولتی و خصوصی به سیستم های نظارت تصویری می باشد.

شرکت مهندسی طلوع در حوزه نظارت تصویری، و خصوصا در پروژه های بزرگ سازمانی و دولتی، به عنوان یک System Integrator مطرح، حضور فعال دارد (ضمنا شرکت مهندسی طلوع امین هوشمند – عضو دیگری از گروه مهندسی طلوع که در سال 1391 تاسیس گردیده – نیز به صورت تخصصی در حوزه نظارت تصویری برای مشتریان کوچک و متوسط فعالیت می کند)

 فعالیت شرکت مهندسی طلوع در حوزه نظارت تصویری، محدود و منحصر به یک برند خاص نیست. به همین دلیل از ارائه مشخصات فنی دوربین یا نرم افزار خاصی در سایت، خودداری نموده ایم. ما در پروژه ها قادر به تامین محصولات مرتبط از تولید کنندگان معتبر زیر هستیم:

  •  Axis
  • IndigoVision
  • Avigilon
  • Bosch
  • Panasonic
  • Dahua

شرکت مهندسی طلوع در تمامی مراحل اجرای یک پروژه بزرگ در کنار شماست: از طراحی اولیه، تا طراحی تفصیلی، بستر فیزیکی، دکل ها و زیر سازی هایشان، بستر مخابراتی، نورپردازی، طراحی سالن مونیتورینگ و تجهیزات مربوط، تا نصب و راه اندازی دوربین ها و سامانه ضبط و نظارت تصویری و نیز مراحل پشتیبانی و خدمات پس از فروش…

ما همچنین محصولات پیشرفته تری در حوزه نظارت تصویری را عرضه می کنیم؛ مانند سامانه های تشخیص چهره، People counting، دوربین های حرارتی و تشخیص پلاک خودرو که برای کاربردهای خاص هر صنعت ارائه می شوند.

 ادغام سیستم نظارت تصویری با سیستم های کنترل دسترسی، یک حوزه جدید است که اخیرا با استقبال روز افزون مشتریان مواجه شده است. با توجه به اینکه شرکت مهندسی طلوع یک ارائه کننده مطرح در حوزه کنترل دسترسی پیشرفته و سازمانی می باشد، می توانیم در خصوص ادغام با سیستم های نظارت تصویری نیز خدمات و محصولات مناسبی به مشتریان ارائه دهیم.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت مهندسی طلوع تماس بگیرید.