نرم افزار پذیرش مهمان

آیا تعداد زیادی مراجعه کننده دارید؟ آیا در سازمان خود نمی توانید افراد مهمان را از پرسنل تفکیک کنید؟ مهمانان قابل شناسایی نیستند؟

این روز ها با ورود سامانه ی رایانه ای جهت تسهیل ارائه خدمات، یکی از دغدغه های کارفرمایان و خصوصا نیروهای حراستی، مدیریت و شناسایی میهمانان و مراجعین به آن سازمان می باشد. شرکت مهندسی طلوع همچون همیشه، یک دوست حرفه ای جهت ارائه راهکار و یا محصول دست یاری به سوی شما دراز می کند. در این راستا، شرکت مهندسی طلوع اقدام به طراحی و تولید نرم افزار پذیرش میهمان مطابق نیازمندی های شما نموده است. عموما کسانی نیازمند این نرم افزار هستند که دارای واحد های متعدد و هم چنین مراجعین زیاد در طول روز می باشند.

عملکرد نرم افزار

عملکرد نرم افزار بدین شکل است که پس از ثبت اطلاعات و صدور مجوز تردد برای مراجعین (کارت میهمان و یا برگه ملاقات) توسط اپراتور، تمامی تردد های میهمان در سیستم ثبت می شود و نرم افزار مانتیورینگ جهت نمایش اطلاعات میهمان بر روی مانیتورهای نظارتی سازمان درنظر گرفته شده است. همچنین امکان گزارش گیری از تردد ها و بازدید های میهمان در نرم افزار وجود دارد تا بتوان پیشینه ی تردد میهمانان را بررسی نمود.

پس از ثبت اطلاعات و تصاویر میهمانان در نرم افزار، برای سازمان هایی که دارای گیت هستند یک کارت در اختیار میهمانان قرار داده می شود که توسط آن می توانند از گیت های مجاز در سازمان عبور نمایند. تمامی تردد های میهمانان و افراد ملاقات شونده در سیستم ثبت شده و امکان گزارش گیری از تمامی آن ها نیز وجود دارد. با تردد میهمانان از گیت های ورود و خروج ، تصاویر افراد به همراه نام و نام خوانوادگی در برنامه مانیتورینگ به نمایش درمی آید. در واقع نرم افزار مانیتورینگ جهت نمایش مشخصات تردد افراد از دستگاه های کنترل تردد می باشد. در سازمان هایی که فاقد سیستم کنترل تردد هستند، پس از ثبت در سیستم پذیریش میهمان برگه ای برای آن ها چاپ می شود که به عنوان مجوز ورود به سازمان می باشد. پس از اتمام ملاقات، در هنگام خروج با ارائه برگه پرینت شده، درخواست ثبت خروج می نماید.

قابلیت ها:

  • تحت وب و قابلیت یکپارچه شدن با سیستم های کنترل دسترسی
  • ورود اطلاعات مهمان شامل اطلاعات شخصی، علت و زمان مراجعه
  • اختصاص شناسه به مهمان
  • امکان اهدای دسترسی به مهمان در واحد سازمانی موردنظر
  • مشخص کردن فرد ملاقات شونده
  • امکان ثبت تصویر مهمان با استفاده از دوربین های تحت شبکه
  • امکان جستجوی ملاقات شونده
  • امکان چاپ رسید تردد برای مراکزی که فاقد گیت های ورود و خروج هستن
  • امکان ثبت مهمان توسط متقاضی در سازمان و تایید و پذیرش مهمان

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.