نر م افزار تصحیح پلاک

آیا سیستم های نظارت تصویری شما در خواندن پلاک خودرو ها خطا دارند؟ آیا قادر به تصحیح آن ها نیستید؟

همان طور که می دانید سیستم های ANPR گاهاً تا میزان 15% در هنگام خواندن پلاک خودروها خطا دارند. در این راستا شرکت مهندسی طلوع اقدام به طراحی نرم افزار تصحیح پلاک برای رفع این مشکل نموده است. این نرم افزار دارای دو نسخه است. یک نسخه برای اپراتور (windows) و نسخه دیگر آن برای مدیران و تحت وب نوشته شده است.

عملکرد نرم افزار تصحیح پلاک

ابتدا در نسخه تحت ویندوز این نرم افزار پلاک خودروها همراه با نام و نام خانوادگی مالک خودرو و نوع خودرو ( سواری دولتی، سواری استیجاری، شخصی و …) همراه با تاریخ رفت و آمد خودروها ثبت می شود. به هنگامی که دوربین پلاک خوان، پلاک خودرو مورد نظر را می خواند، اگر پلاک ناخوانا باشد و به درستی پلاک آن در سیستم ثبت نشده باشد؛ تصحیح پلاک آن انجام شده، بالا رفتن راه بند برای آن می تواند به صورت دستی و اتوماتیک انجام شود. 4 حالت برای کسی که قصد ورود به مجموعه را دارد تعریف می شود. این 4 وضعیت عبارتند از:

  • تعریف نشده: کاربر در سیستم تعریف نشده است.
  • فعال/غیرفعال: کاربر تعریف شده اما هنوز به او مجوز ورود داده نشده است.
  • مجاز/ غیر مجاز: مجوز عبور دارد یا خیر.
  • به پایان رسیدن تاریخ اعتبار: کاربر در سیستم تعریف شده اما از مدت اعتبار وی برای تردد به پایان رسیده است.

از نسخه تحت وب نرم افزار تصحیح پلاک می توان برای بدست آوردن گزارش های Log ورود و خروج افراد و حضور و غیاب افراد استفاده کرد.

همان طور که در تصاویر مشاهده می کنید در نسخه ویندوز این نرم افزار می توان با توجه به درخواست کارفرما آپشن های مختلفی برای افرادی که قصد ورود به یک مجموعه را دارند، در نظر گرفت و این افراد را دسته بندی کرد: مهمان، کارمندان رسمی، کارمندان قراردادی، رئسا و … .  به هنگام ورود افراد به مجموعه نام، نام خانوادگی، بخش مرود نظر در سازمان، پلاک خودرو وی و کد پرسنلی برای به نمایش در می آید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.