شخصی سازی تگ

امروزه ورود به شرکت ها غالباً با کارت های پرسنلی انجام می شود. اگر می خواهید کارت های سازمان های دیگر خوانده نشود می توانید از شخصی سازی تگ استفاده نمایید. علاوه بر این مورد و مهمتر از آن نکته ای که باید مد نظر قرار گرفته شود بالا بردن امنیت کارت های سازمانی است. شرکت مهندسی طلوع موفق به تولید دو نرم افزار به نام های DataWriter و IDTransfer برای مدیریت کارت های پرسنلی شده است.
هر کدام از این نرم افزارها در زمینه خاصی کاربرد دارد. با استفاده از این نرم افزارها امنیت کارت های پروگرم شده افزایش می یابد و احتمال کپی کردن و سوء استفاده از آن تقریبا به صفر می رسد.

نرم افزار Data Writer:

اگر سازمانی بخواهد کارت های پرسنل خود را Encode و تنظیمات مدنظر خود را بر روی آن پیاده کند، می تواند از نرم افزار DataWriter استفاده نماید. علاوه بر آن اتصال به پرینتر چاپ کارت برای پرینت نمودن نوشته و لوگو خاص بر روی کارت همزمان با Encode کردن از قابلیت های این نرم افزار است. با نرم افزار Data Writer تنظیمات کارت ریدرها، پرینترها، سیستم های کنترل فیزیکی و کلیدهای محرمانه را مدیریت نمود. از قابلیت های دیگر می توان به سازگار بودن با پرینترهای مختلف و پشتیبانی از دیتا بیس های گوناگون اشاره نمود. برای پروگرم کردن کارت های RF با فرکانس 125K و HF با فرکانس 13.56MHz(کارت های مایفر، Desfireو …) کاربرد دارد.

نرم افزار ID Transfer:

با نرم افزار ID Transfer، شماره Badge ها خوانده می شود. این شماره از طریق خروجی های پلاگین مختلفی نظیر TCP یا UDP، پورت COM و …. فرستاده می شود. از دیتابیس های SQL Server، MySQL و Excel/Access پشتیبانی می کند. همانند Dara Writer برای کارت هایی که در فرکانس های 125k و 13.56Mhz کار می کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت مهندسی طلوع تماس بگیرید.