حضور و غیاب پرسنل

با رشد تعداد پرسنل سازمان ها، ثبت و محاسبه تردد های پرسنل و محاسبه کارکرد جهت پرداخت حقوق، پیچیده تر می شود. خصوصا زمانی که قوانین متعدد اداری و پرسنلی، علاوه بر قوانین کار و استخدامی کشور مد نظر باشند. سیستم های Time and Attendance یا حضور و غیاب، مدت هاست که برای چنین نیازمندی، مورد استفاده قرار می گیرند.

شرکت مهندسی طلوع، ارائه دهنده سیستم های کنترل دسترسی و سخت افزار های حضور و غیاب است. در بخش محصولات، سخت افزار های مناسب برای این کار را که عمدتا محصولات شرکت Virdi کره جنوبی هستند، ارائه کرده ایم. این دستگاه ها، مبتنی بر کارت یا اثر انگشت یا تشخیص چهره هستند تا زمان ورود یا خروج پرسنل را به دقت ثبت نمایند. این سخت افزار های تحت شبکه برای هر تعداد پرسنل سازمان شما مناسب هستند، چه اینکه هم مشتریان کوچک و هم مشتریان بزرگ سازمانی، از این دستگاه ها برای کنترل و ثبت تردد پرسنل خود استفاده نموده اند. خروجی این سیستم، به نرم افزار حضور و غیاب هدایت می شود تا نهایتا محاسبات کارکرد پرسنل با توجه به قوانین اداری سازمان شما، انجام شده و به نرم افزار حقوق و دستمزد ارسال گردد.

سیستم های حضور و غیاب به تنهایی یا در کنار سیستم های کنترل دسترسی استفاده می شوند. مثلا با نصب ریدر های اثر انگشتی بر روی گیت های کنترل تردد، می توان هم زمان حضور و غیاب پرسنل را ثبت نمود و هم از تردد آنها در ساعات غیر اداری جلوگیری کرد. همچنین با تلفیق دو سیستم حضور و غیاب و کنترل دسترسی، می توان به گزارش های دقیق تری از تردد پرسنل و احتمالا تخلف های اداری و کسر کار ها و غیره دست یافت. مثلا چنانچه فرد بدون اخذ مرخصی از سازمان بیرون رفته باشد، سیستم کنترل دسترسی مغایرت موجود با سیستم حضور و غیاب را نمایش خواهد داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شرکت مهندسی طلوع تماس بگیرید.