تجهیز مجموعه تفریحی و مسکونی نمک آبرود به سیستم های تمام مکانیزه پرداخت و کنترل تردد خودرویی

تردد خودرو ها:

در این پروژه، کنترل تردد روزانه خودرو ها و قرائت پلاک آن ها با استفاده از گیت ها ی سه پره و ریدر های اروپایی، صورت می گیرد. در این پروژه تردد خودرو ها به سه بخش تقسیم می شود:

  1. مالکان که با استفاده از تگ های RFID وارد مجموعه می شوند و مهمان های آن ها که برای ورود آن ها، مالکان در یک اپلیکشن نام و پلاک آن ها را ثبت کرده و سپس بدون پرداخت وجه می توانند وارد مجموعه شوند.
  2. افرادی که کار اداری دارند و اسامی آن ها توسط ساختمان مربوطه در یک اپلیکیشن ثبت می شود و می توانند بدون پرداخت وجه وارد مجموعه شوند.
  3. مسافران عادی که با پرداخت وجهی ثابت می توانند وارد مجموعه شوند. برای این کار می توانند مبلغ مورد نظر را با استفاده از دستگاه پوز پرداخت کنند و برای این امر حتی بدون نیاز به پیاده شدن از خودرو می توانند پرداخت را انجام دهند.

این امر علاوه بر تسریع و تسهیل تردد به دلیل شناسایی دقیق خودرو ها، موجب افزایش نظارت های حراستی میگردد. امکان گرفتن گزارش از ترددهای صورت گرفته و همچنین مسدود کردن حق دسترسی از جمله قابلیت های نرم افزاری این سیستم می باشد.

 

این تجهیزات در سازمان بنادر و دریانوردی استان بوشهر و بیمارستان امام خمینی (ره) استان تهران نیز توسط شرکت مهندسی طلوع با موفقیت به بهره برداری رسیده است.

فروش بلیط ها به صورت کاملا مکانیزه:

با هوشمند سازی فروش بلیط ها، امکان ارائه گزارش های متعدد از جمله آمار دقیق بلیط های فروش رفته در طول روز، ماه، سال و یا آمار میزان فروش در روز های مختلف، ارائه گزارش از میزان کارت فعال موجود در سیستم (تعداد افرادی که در لحظه در حال استفاده از دستگاه ها هستند) و گزارش های متعدد دیگر امکان پذیر می شود. در واقع با مکانیزه شدن پرداخت، و تهیه بلیط توسط سیستم، امکان به وجود آمدن سو استفاده مالی یا اشتباهات محاسباتی توسط اپراتوربه صفر درصد خواهد رسید.

شرکت مهندسی طلوع، در کنار ارائه انواع سیستم های کنترل دسترسی، ارائه کننده انواع گیت های با کیفیت نیز می باشد. برای مشاوره جهت انتخاب گیت مناسب برای سازمان تان، با ما تماس بگیرید. همکاران ما شما را در انتخاب گیت با بودجه و کارکرد مناسب، راهنمایی می کنند.