شرکت مهندسی طلوع اقدام به نصب و راه اندازی سامانه کنترل تردد نفر با استفاده از تجهیزات BoonEdam در مرکز تحقیقات استراتژیک نمود. در این پروژه، کنترل تردد روزانه پرسنل با استفاده از کارتهای بدون تماس، صورت می گیرد. بعد از نزدیک شدن پرسنل به گیت ها اطلاعات از کارت به ریدر ارسال شده و بعد از اینکه با سیستم مطابقت داشت اقدام به باز شدن گیت ها می نماید

این امر علاوه بر تسریع و تسهیل تردد به دلیل شناسایی دقیق نفرات، موجب افزایش نظارت های حراستی میگردد. امکان گرفتن گزارش از ترددهای صورت گرفته و همچنین مسدود کردن حق دسترسی از جمله قابلیت های نرم افزاری این سیستم می باشد.

در سیستم های کنترل تردد نفر، اگر ظاهر گیت برای سازمان شما مهم باشد، معمولا توصیه می شود از گیت های شیشه ای یا گیت های پروانه ای استفاده کنید. برای کارخانجات یا محیط های دانشجویی/کارگری و یا برای صرفه جویی در بودجه، گیت های میله ای نیز استفاه می شود.

شرکت مهندسی طلوع، در کنار ارائه انواع سیستم های کنترل دسترسی، ارائه کننده انواع گیت های باکیفیت نیز می باشد. برای مشاوره جهت انتخاب گیت مناسب برای سازمان تان، با ما تماس بگیرید. همکاران ما شما را در انتخاب گیت با بودجه و کارکرد مناسب، راهنمایی می کنند.